Kapcsolat

Kérdése van? Segítünk!

Nem találja a szükséges információt oldalainkon? Kérdezze mesterséges intelligencia alapú asszisztensünket a webáruházunkban található termékekkel, vagy a rendelés folyamatával, szállítással stb. kapcsolatban.
AI Asszisztensünket a képernyő bal alsó sarkában található ikonra kattintva érheti el a nap 24 órájában.
Az üzenet elküldéséhez kérjük fogadja el Adatkezelési tájékoztatónkat.
Ezután kérdését a chat-ablakban megjelenő alsó szövegsávba írhatja, majd kérjük, nyomjon Enter gombot vagy kattintson az elküld (papírrepülő ikon) gombra.
Amennyiben nem elégedett a válasszal, próbálja finomítani a kérdést. Ha így se találja meg a megfelelő választ, írjon nekünk e-mailt, és hamarosan válaszolunk.

Gyakran feltett kérdések

Csomagautomatába vagy átvevőpontra történő szállítási mód esetén a pénztár oldalon levő térképes felületen, vagy cím beírásával kiválaszthatja az Önhöz legközelebb levő csomagautomatát, illetve átvevőhelyet. A szállítás költsége a kosár értékétől és a választott szállítási módtól függ (15000 Ft rendelési összeg felett akár ingyenes is lehet), a pontos ár a csomagautomata vagy átvevőpont neve alatt található.

A házhozszállítás MPL futárszolgálattal 30000 Ft rendelési összeg felett ingyenes, az alatt 1990 Ft.

Webáruházunkban jelenleg személyes átvételre nincs lehetőség. Javasoljuk, hogy válassza a legkörnyezetbarátabb szállítási módot, az Önhöz legközelebb levő csomagautomatába, vagy átvevőpontra történő szállítást.

A webáruházunkban megvásárolható termékek saját raktárunkban találhatók, általában 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk a választott csomagautomatába vagy csomagpontra, vagy házhozszállítás esetén a megadott címre.

Természetesen, ebben az esetben válasszon utánvétes fizetési módot, a szállítást pedig kérje Coop/MOL Postapontra, vagy Postára, vagy kérjen házhozszállítást, így rendelését készpénzzel is ki tudja egyenlíteni, amikor átveszi a csomagját.

Amennyiben időközben meggondolta magát, és a vásárlás időpontjától számítva nem telt el 14 nap, a terméket természetesen visszaküldheti. A termék csomagolásának alap esetben sértetlennek és bontatlannak kell lennie, valamint semmilyen matrica nem hiányozhat róla.

Tölthető kávékapszula esetén – amennyiben azt bármilyen ok miatt szeretné visszaküldeni – kipróbálás után is megteheti, mi pedig ez esetben is visszatérítjük a teljes vételárat.

A visszaküldésre javasoljuk a Foxpost automatán keresztüli kedvező árú visszaküldést, amit abban az esetben is igénybe vehet, ha eredetileg nem Foxpost automatába kérte a kiszállítást. További információt ezzel kapcsolatban a Visszaküldés oldalunkon talál.

Az általunk forgalmazott rozsdamentes acél újratölthető kávékapszulák hosszú élettartamúak, úgy lettek megtervezve, hogy nem okozhatnak károsodást a kávégépekben. A terméklapokon szereplő kompatibilitási listában kérjük ellenőrizze, hogy az Ön készüléke szerepel-e benne, ez esetben a megfelelő működés garantált.

Ha az Ön készüléke nem szerepel a kompatibilitási táblázatban, de pl. szabványos Nespresso, Tchibo Cafissimo vagy Dolce Gusto stb. kapszulát használ, az újratölthető kávékapszula nagy valószínűséggel ekkor is használható, de kérjük, az első használat alkalmával különösen figyelmesen tartsa be a termékhez mellékelt használati utasításban leírtakat.

Amennyiben az újratölthető kávékapszulával nem lenne 100%-osan megelégedve, természetesen visszaküldheti címünkre, mi pedig visszatérítjük a teljes vételárat.

A visszaküldésre javasoljuk a Foxpost automatán keresztüli kedvező árú visszaküldést, amit abban az esetben is igénybe vehet, ha eredetileg nem Foxpost automatába kérte a kiszállítást. További információt ezzel kapcsolatban a Visszaküldés oldalunkon talál.

A webáruházunkban kapható termékekre a törvénynek megfelelő kötelező jótállást vállaljuk:

  • A 10-100 ezer forintért megvásárolt termékekre 1 év jótállást vállalunk.
  • A 100-250 ezer forintért megvett termékek esetében 2 év jótállást vállalunk.
  • A 250 ezer forintnál drágább termékek esetében 3 év a jótállási idő.

További információt a 2021-től érvényes kötelező jótállásról (garanciáról) itt talál.

A rendszerünk a számlát automatikusan állítja ki, és amint a rendelés feldolgozása befejeződött, az e-számlát e-mailben elküldi a következő tárggyal: „A kavesziget.hu rendelését átadtuk futárszolgálatnak! Számla az e-mailben.” 
Az e-számlát nem szükséges kinyomtatni, az e-mailben levő linkről később is bármikor letöltheti. 

Ha nem kapott ilyen tárgyú e-mailt, kérjük ellenőrizze a spam/levélszemét mappát, illetve hogy biztosan jó e-mailcímet adott-e meg a rendelés leadásakor, ez esetben kérjük e-mailben haladéktalanul jelezze ügyfélszolgálatunknak, és hamarosan elküldjük az e-számla letöltéséhez szükséges e-mailt. 

Elérhetőségeink

+36 20 252 9065
(Hétfő-csütörtök: 09.00–16.00, péntek: 09.00-12.00)

info (kukac) kavesziget.hu

Védjegyünk jogi támogatója:

Kosár

Novemberi Black Friday 10% kedvezmény

Használja a 25NOVBF kuponkódot 10000 Ft feletti kosárérték felett, és 10% kedvezményt kap
2025. november 9-ig!

A kupon akciós termékekre is használható, de más kuponokkal
nem összevonható.

Scroll to Top